Thursday 29 August 2013

Dove: Rambutmu, Mahkotamu

RAMBUT seorang wanita seharusnya menjadi sumber keyakinan kaum wanita, dan bukanlah masalah. Sertailah Dove dalam membuat komitmen untuk mengatasi keguguran rambut

Dove berhasrat untuk mendapatkan 10,000 suara wanita Malaysia menyatakan aspirasi mereka jika bebas daripada rambut gugur.

Seterusnya, Dove akan menyumbangkan RM10,000 kepada pelbagai badan kebajikan wanita melalui Dove Empowerment Fund bagi membantu wanita-wanita yang kurang bernasib baik menikmati kehidupan yang lebih bermakna.

Dove beriltizam untuk memperkasa dan mendorong wanita mecapai aspirasi yang dicita – tetapi kami perlukan bantuan anda.



Jadi Dove berhasrat untuk mendapatkan 10,000 suara wanita Malaysia menyatakan aspirasi mereka jika bebas daripada rambut gugur dan akan diberikan produk Dove Hair Fall Rescue sebagai permulaan.

Kemudian, RM10,000 akan disumbangkan kepada pelbagai badan kebajikan wanita bagi membantu wanita-wanita lain yang kurang bernasib baik.

Seterusnya, 100 wanita daripada 10,000 yang ingin membantu wanita-wanita lain akan dipilih oleh Dove untuk mengalami dan menikmati:
- Sesi dandanan dan pemanjaan diri
- Produk Dove Hair Fall Rescue
- Bengkel latihan bersama tokoh-tokoh wanita
- Kelas pendandanan diri.

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen itu, Nana cadangkan agar layari Dove Malaysia di www.facebook.com/DoveHairMalaysia

1 comment: