Tuesday 17 February 2015

Power Cat Formula Adabi

powercat3

MUNCAR, JAWA TIMUR : Adabi Consumer Industries Sdn Bhd (ACISB) melalui anak syarikatnya di Indonesia berjaya mengeluarkan produk baharu merupakan makanan kucing basah.

Adabi yang merupakan peneraju utama bagi jenis produk makanan rumah seperti serbuk rempah campuran, pes sedia proses, campuran tepung, sos, makanan dalam tin dan minuman, kini mencari peluang dalam produk makanan haiwan.

Melalui anak syarikatnya PT Permata Bahari Malindonesia terus mengembangkan pasaran bagi menjadikan jenama itu terkenal di peringkat Asia Tengara sebagai barangan yang berkualiti tinggi serta halal.

Sebelum ini produk yang berkualiti lagi halal telah membuat jenama Adabi mendapat tempat dihati pengguna di Malaysia danpowercat1 tetangganya, ditambah pula dengan kepelbagaian jenis produk untuk isi rumah.

Produk makanan kucing yang dikenali sebagai “Power Cat” dikeluarkan dikilangnya yang terletak di Mancur, Banyuwangi, Jawa Timur. Menariknya Mancur merupakan pelabuhan perikanan yang kedua terbesar di Indonesia dan ini memudahkan bekalan ikan diperolehi secara segar dan murah.

Ikan-ikan segar itu diproses terus di dalam kilang, sebaik diraih daripada nelayan-nelayan di Muncar bagi memastikan powercat4kualiti makanan itu terjamin.

Power Cat merupakan satu-satunya makanan haiwan yang berstatus halal di Malaysia. Setiap bulan tiga kontena makanan itu dibawa masuk ke Malaysia untuk pasaran tempatan.

Krew Nana TV berkesempatan ke kilang Power Cat dan bagi maklumat menarik sila layari video klip kami di nanatv.tripod.com .

 

2 comments:

  1. Macam mana nak dapatkan bekalan power cat secara pukal di Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya salesman powercat wasap saya 01121310233

      Delete