Wednesday 11 March 2015

Eroses Spa Hitam Putih


LANGKAWI, KEDAH : Eroses ditubuhkan oleh 3 sahabat yang amat meminati bidang kecantikan dimana nama di ambil atas nama singkatan gabungan antara Emelda,Ros dan Sofia.
 
Bermula perkenalan di bidang berlainan mereka membuat keputusan untuk bersama-sama memulakan perniagaan dengan minat yang sama.


Bermula dari situ mereka mula membuat kajian terhadap produk-

produk kecantikan yang begitu memberangsang penjualannya hingga melihat usahawan-usahawan, khususnya wanita, dapat membina empire sendiri dengan majunya. 

Dengan sedikit pengalaman di dalam bidang pemasaran, mereka cuba mengorak langkah dgn memberanikan diri meletakan risiko yang agak tinggi untuk mengeluarkan produk berjenama sendiri.

Pelbagai rintangan dan dugaan serta pengalaman pahit manis dihadapi dalam pencarian produk dan penjenamaan yang sesuai dengan aras kemodenan negara kita sekarang. 

Berbekalkan semangat keyakinan dan pengalaman yang ada dengan menghasilkan produk kecantikan yang pertama di bawah label penjenamaan sendiri iaitu Eroses Serum Skincare. Kini empire ini dimiliki oleh rakan kongsi niaga tiga sahabat iaitu Puan Rosnani, Cik Emelda dan Puan Sofia. - nanatv.tripod.com

No comments:

Post a Comment